пятница, 22 апреля 2011 г.

Квінслєндський Побіг. На відстані миль.

980 км від Сіднея на північ. 930 км від Еїрлі біч на південь. 320 км від найблищого океана на захід. Це — Майлз, маленьке сільське поселення у Квіндслєндському аутбеку на перехресті двох шосе, де є кілька готелів-мотелів, філії ведучих банків країни, пара бензозаправок відомих топливних сітей, інші обов'язкові для каждого населенного пункту заклади. 
 А також своя історія та місцева відзнака — старанно зібрана за сіткою рабиця історична деревня. Яка уздовж 100 метрової “вулиці” має перенесені сюди історичні споруди тих самих салунів, магазинів, банків, урядів... 
Посеред цього заказника “древності” затесалися паровоз, старе авто, пожежна та грузова машини, сільскогосподарське обладнання. Лише один недолік у цього музею — він працює в восьми ранку, а поважаюча себе подорожуюча родина Пані Вишня, Пан Вишня, Панночка Вишенька-майже-дев'ять та їх Корола вже були на відстані миль від Майлза у цей час.
Окрім цього, все інше було справжне аутбеківське. І невеличка але досить опрятна кімната у готелі-мотелі. І Корола припаркована упритул, майже у метрі від двері. І її “ненопадання” у навколишню картинку поруч з місцевими джипами та мікроавтобусами інших подорожуючих. І досвітнє поповнення пального на автоматичній заправці...
Ось таке воно, середина Нічого, на відстані миль.

.

Квінслєндський Побіг. З думками про природу.

Тук-тук, відраховують колеса наступні сотні метрів шосе. Уу-у-уу, рівно гуде вітер ззовні поглинаючої сотні кілометрів полотна дороги автівки. Шш-ш-шш, мірно співає ліс та навколишні високі кущі з поміж яких зненацька вириваються поодинокі високі пласкі квінслєндські кактуси та так же швидко зникають поглинені лінтою пообічної зелені.
  • - Любий!
  • Га?
Пані та Пан Вишня уважно і обережно проводжали поглядом наступну купу шкіри на тлі незрозуміло-чого-ограничної плями на узбіччи дороги, закатаної в асфальт колесами попередніх машин.
  • Ти знаешь, я маю таке враження, що у цій дикій ненаселеній місцевості ми минаємо наступні рештки збитої істоти кожні кілька кілометрів.
  • І знак дорожній був незабаром, коали наступні 20 кілометрів... Пан Вишня пригадав бачений незабаром жовтий ромбик зі знайомим сілуєтом.
  • Кенгуру, поссуми, ліси, коали, птиці. Тут є кому побігати через дорогу.
  • Авжеж. Я десь вичитав статистику, австрали одні з лідерів оздоблення автівок захисними трубами на переду авто — кенгурятниками. І дивлячись зараз навколо, я мабудь знаю чому. Десятки тисяч інсталяцій на рік.
  • Не дивно що по всьому світу ці конструкції називають кенгурятниками. Пані Вишня оголосила такий висновок і зітхнула.
  • Один мій колега казав, що кенгуру дуже глупа істота, як наша куриця. Біжить не від авто, а просто очі.
Сімейство Вишні помовчало і проводило поглядом стрибаючих вздовж дороги пару-трійку кенгуру. Нащастя, ці єкземпляри пострибали осторонь, і лише сяючі у вечірньому сумерку очі символів країни видавали їх подальші переміщення.

Шмяк-шмяк, минула мирна Корола наступну купку рештків. Тук-тук відраховують колеса наступні сотні метрів шосе. Уу-у-уу рівно гуде вітер.

На щастя родини Вишні, діставшися додому кілька днів пізніше, серед густого шару розмазаних насекомих вони знайшли тільки рештки сірої птички, яка застряла у пластиковій решітці радіатора лише у останній день подорожі.

.

Квінслєндський Побіг. Ех прокачу!

С помощью катков и асфальтоукладчиков 
кое как мы можем справиться 
с одной из двух российских бед. 
А вот с дорогами будет посложнее.
Из одного анекдота.


Орієнтуючись за сонцем та зорями, несучи на собі усю необхідно поклажу, здобуваючи їжу та воду самостійно під час пересування коз'їми тропами кілька тисяч років тому людина повинна була втратити кілька місяців, щоб подолати відстань у пару тисяч кілометрів.

Скрипить колесо деревьяного візка. Сонні самовпевнені мухи повільними колами кружляють над крупом худої конячки, що тягне за собою подорожників та їх немудрений скарб. Вузенькі колії шляху майже втрачаються у викокій траві та придорожніх кущах, а усіляка живність зовсім не збирається поступатися територією якомусь чужеродному транспортному заходу. Зате таким неспішним чином за кілька тижнів за умови гарної погоди можно подолати пару тисяч кілометрів шляху...

Здіймаючи клуби пороху, стріляючи жменями дрібного каміння з під великих окованих залізом дерев'яних колес карети, гаряча четвірка лошадей худко мчить битим шляхом. Подорожуючи дрімають, мірно колихаючись на плюшевих диванах рессорного “кабінету” на колесах, чекаючи на гарячу вечерю у придорожному трактирі. Вже за кілька діб вони дістануться містечка за дві тисячі кілометрів від домівки.

Менше ніж через 3 години після початку подорожі родина Вишень зробила першу зупинку для легкого сніданку, здолавши вже стартові 250 з намічених на цей день 1000 кілометрів шляху. Позаду лишилось вже майже знайоме шосе Сідней-Ньюкасл з чотирма або навіть шістью полосами загального руху та безпечними 110 км/годину лімітом швидкості. Беровра, Хоуксбері річка, Вой-Вой, Госфорд, парк рептілій — вказівники майже непомітно промайнули повз вікон сучасної сімейної автівки у мареві раннього ранку. Тісна низька невеличких поселень увздовж Нового Англійського шосе - і нарешті майже простір майже пустинного шляху через майже ніщо — сільську місцевість (country side) контінентальної Австралії штатів Нью Сайз Уейлз та Квінслєнд.

Уявний опитувач.
  • Пан Вишня, що на вашу думку робить можливим такі довгі подорожі навколо країни?
  • Перш за все, це дуже гарне оздоблення автомобільних дорог, їх загальна безпека з точкі зору інфраструктурного об'єкту та розумності дорожних правил. Ясний сонячний день, хмурий ранок з дощем та мрякою, непроглядна ніч — якщо дозволено їхати 100 км/год — можешь бути впевненим, що це безпечно. Рідкі круті повороти будуть заздалегідь позначені, дорожні роботи попереджені, небезпечні умови мокрого дорожного покриття тощо — винесені на знаки.
  • А люди?
  • Так, це окрема історія. Дісциплина серед водіїв дуже висока, повага до правил дорожнього руху і як наслідок — до інших учасників автопересування майже бездоганна. Все це взагалі робить такі автовояжі дуже зручними, безпечними та привабливими. За подолані 4100 км з нашою родиною не було жодної аварійної сітуації. Звичайно, якщо не забувати користуватися здоровим глуздом і поступатися великогабаритним автопоїздам та мінімізувати пересування вночі через місцевість повну диких кенгуру, коал, лис тощо.
  • Що вам пригадується після автопереїздів?
  • Перш за все, це велика кількість знаків спрямованих на безпеку руху і нагадування водіям про відповідальність не лише перед собою, але й перед родиною. Рефрен “Зупинись, Відпочить, Збережи Життя” (Stop, Revive, Survive) співає з дорожніх розтяжок на усілякі лади. У Квінслєнді зробили ще цікавіше — дорожні щіти пишуть водію питання (Найвища гора Квінслєнда?), а через кілька кілометрів інший шит повідомляє відповідь. Або: “Куди ми їдемо, мам?”, “Як далеко ще до пункту призначення, пап?”, “Не губи життя заради дедлайну”. Хоча сучасне скоросне автошосе не дозволяє зупинитися просто так серед поля з за обмеженості узбіччя, забороняючої розмітки або відбійника безпеки, зате кожні кілька кілометрів є спеціальні місця для зупинки (bay). А кожні 30-40 кілометрів спеціальні ділянки відпочинку оздоблені столиками, туалетами, корзинами для сміття. Вздовж основних шляхів на таких зупинках водіям навіть дають чашку безкоштовної кафи за умови зупинки для відпочинку (Зупинись, Відпочинь, Збережи Життя кожні 2 години).
  • А нещодавня повінь у Квінслєнді?
  • Її наслідки ми відчули власними колесами. На чудовому шосе у багатьох місцях було змито тверде покриття (хоча дір вже не було — насипано та утрамбовано гравій чекаючи на капітальних ремонт), багато низьких місць шляху мають позначки та вимирювачи рівня затоплення, пообіч шляху повно запоплених водою низин. Але нам по воді їздити не довелось, вже скрізь сухо та безпечно. Хоча майже скрізь ведуться роботи по ремонту доріг, і взагалі на швидкості нашого пересування це не дуже сказалось.
Більшу частину шляху родина Вишні пересувалася двохполосними дорогами з зустрічним роз'їздом и 100 км/год ліміту швидкості. Але на здивування, десь у центрі Ніщо, за сотні кілометрів від великих міст, на протязі 150 км була дорога трохи ширше, бездоганного покриття і з лімітом у 110. На таких ділянках обгон автопоїзда це справа 20 кілометрів шляху. Перші п'ять-сім його видно попереду и повільно догоняєшь. Потім 5 км чекаєшь на зручну для обгону ділянку, з пів кілометра випереджуєшь і потім ще 5-7 км бачишь його у дзеркалі.
Таким чином, розглядаючи навколішні пейзажи, насолоджуючись яскравим майже літнім квітневим днем та райським краєвидом, увечері першого дня Пані Вишня, Пан Вишня, Панночка Вишенька-майже-дев'ять та їх вірна Корола прибули до першого міста зупинки — Майлз, Квінслєнд.

Перегорнемо і цю сторінку після паузи.

.

четверг, 21 апреля 2011 г.

Маленький крок великої подорожі

Навіть подорожь завдовжки у тисячу лье починається з маленького крока.
Кітайське прислів'я.

“Одного яскравого літнього дня...”
Або скажем: “Раптово на думку спало...”
Чі навіть: “Як гром серед ясного неба рішення ...”

Можливо на вашу думку це оповідання могло б починатися одним з наведених вище висловів, хоча насправді все було трохи інше.
Головне — ніякої раптовості. Так, це факт — що родина Вишень: Пані Вишня 36, Пан Вишня 37 та їх занадто розумна донька Вишенька-майже-дев'ять якось таки вирішили рушити у подорожь. Але рішення раптовим не було з жодного боку. Так, після більш ніж півроку наполегливої праці сучасні люди зазвичай беруть відпустку. Так, найбільш звабливим на думку більшості є здійснити якусь собі таку невеличку подорож. Так, подорожувати зазвичаї цікаво до місць де ще ніколи не був, та де є якісь дуже унікальні речи. До тогож друзі родини Вишень, родина Білявських, нещодавно насолодилася дуже цікавою подорожжю та поділилася подробицями яскравих місць та заходів для пригод. Одже крапля за краплею, у чашу рішення назбиралося досить вологи щоб вона наповнилася до стану “повна”. І родина вирішила по-подорожувати. Наступне питання, коли?, також не виявилося дуже складним ребусом. Оскільки тут, у Австралії, цього року пасхальні довгі свята співпали з осінніми шкільними канікулами, то Пані Вишня з Паном Вишня взяли необхідні дні відпустки саме на цей час. З досвіду попередніх подібних відпусток, оптимальним є подорожування десь близька десяти діб. Коротше нема сенсу марнувати час у дорозі, довше — мозок вже не сприймає нові враження і пар ідє у свісток. Так і вийшло, що дати для подорожі родини Вишні впали на 11-20 квітня. Ще не холодно, вже не жарко.

Після того як Рубікон перейдено, все інше здійснюється набагато простіше. Мета подорожі — 3 основні точки на мапі країни. Великий Барьерний риф, Фрейзер Айленд (Острів Фрейзер), Золоте узберіжжя Квінслєнда. А також, оскільки це поруч, містечко Байрон Бей — найсхідніша точка материкової Австралії зі своїм відомим по плакатах у Сіднейському метро маяком, та столиця Квінслєнда, місто Брісбєн, третє за розміром місто країни. Усе разом скаладається у таке собі літературнє кліше - "Квінслєндський побіг" (Queensland Escape).

Заздалегідь, за 3-4 тижня, голова родини, пан Вишня порахував відстані, необхідні дні для відвідування мрійних міст, та склав перший бюджет Великого Походу. Протягом якихось днів загальний бюджет відпочинку зі скромних двох-з-хвостиком тисяч виріс до солідних трьох-з-половиною, і згодом зупинився на відмітці чотири-з-чимось. Так-так, тут нам та вам, шановний читачь, не Європа. Туризм тут коштує ішних грошей, та вимагає чогось більшого, ніж безкоштовне тиняння центрами старих місць з п'ятиєвровими квитками до національних музєїв. Катання на повнопривідному джипі по ізольованому острові, ходіння під парусом по Кораловому морю, індивідуальний графік переміщень між вісьми різними пунктами загальної відстані у чотири тисячі кілометрів завдяки власній автівці — все це призводить до вагомого ітогу.

Ось вже нарешті готелі та тури заброньовано та напівсплачено, що далі? Лишається дурниця- дочекатися дня Ч. 2 тижня. Тиждень. 4 робочі вахти. 3. 2. І ось вона — довгоочікуваня п'ятниця! Закуплені новенькі чоботи класу “пляж-вода-пісок-корали”, отримана водостійка фотосумка, по списку затарені продукти. Усе це, одяг, фотокамера зі штативом та головне — члени родини Вишні, зайняли свої місця у вірній Королі і нарешті дан старт усієї подорожі. Рано вранці у неділю всі вирушили у відпустку. На всіх вже чекала перша зупинка, на відстані багатьох миль шляху — маленьке провінційне матерікове містечко Майлз (Miles) у штаті Квінслєнд.

Але про це буде окреме оповідання.

.

суббота, 9 апреля 2011 г.

Road assistance

Есть только две причины, по которым мы достаточно резко и вдруг созрели к оплате очередной необязательной услуги, тем более связанной с автомобилем. Речь идет о "Помощи в дороге".
Первая - наглядная. По приезду в офис Света обнаружила полуспущенную шину. С помощью крепких мужских рук коллег в обед проблема была решена установкой полноразмерной запаски, а уж в ближайшую субботу проблема была решена глобально покупкой пары новых покрышек в ближайшей сети.
Вторая - наша грядущая поездка на 4000 км. И хоть сервис мы прошли всего буквально полтора месяца назад, все 4ре шины новые (только стукнуло 50 000 пробега нашей тойоте), но тем не менее 2 тысячи км от дома это не шутка. При этом раньше мы об этом не задумывались, т.к. со всеми новыми машинами идет 3 года бесплатного роад ассистанса от самого купленного бренда. И в Киеве с Ниссаном у нас была такая штука. И у Тойоты пока 3 года гарантии не истекли... Но машине пошел уже четвертый, поэтому...

...поиском поставщика услуг особо не заморачивались. От друзей знали заветные 4 буквы, на работе спросил у коллег для страховки - те же 4ре буквы. Ну значит 4ре буквы - NRMA.

Изучение сайта особых опций не принесло. Нужно заплатить 55 долларов за членство в этой организации автолюбителей, и затем не покупать никакого ассистанса (только наслаждаться скидками при ремонтах как члену НРМА в ассоциированных местах), или выбрать обычный роад ассист, или выбрать премиум роад ассист. Мы выбрали последний, заплатили за все (вместе с членством) 226 долларов на 12 месяцев, и получили:


Anytime, anywhere, peace of mind

With full breakdown and accident assistance anywhere in Australia and generous towing allowances, Premium Care looks after you on and off the road. 
Designed for those who drive over 20 km from home or those with a 4WD or SUV up to 3.5 tonnes, Premium Care gets you where you need to go.

Premium Care includes:

  • Unlimited callouts no matter how many times you need us, Australia-wide, 24/7
  • 9/10 problems fixed on the spot* or we'll tow you, your car (and your trailer) to someone else who can
  • Help if your keys are locked in or you run out of fuel
  • Flat tyres changed on the spot
  • Up to $100 towards a locksmith
  • Flat batteries jump started or we'll arrange replacement
  • Car hire if yours is out of action far from home
  • Accommodation after a major breakdown or accident
  • Transport home for you and your passengers
  • 50km of free towing in metro and country areas, or towed to an NRMA Country Service Centre near-by
  • 100km of free towing in remote areas
  • Taxis if your car needs to be towed: up to three times a year, up to $50 each time
  • Free 6-point Vehicle Health Check of windscreen, tyre tread, oil, battery, charging system and water
  • More4Members discounts including Thrifty car rental, Travelodge Hotels, car servicing at NRMA MotorServe and more
  • Caravan/ trailer Roadside Assistance and minor repairs.  
Premium Care is designed for those who regularly drive over 20km from home or those with a 4WD or SUV up to 3.5 tonnes, and provides you with accident and full breakdown assistance anywhere in Australia and generous towing allowances.

Major Breakdown Assistance

For those times when you're over 100km from home and your car's going to take more than 24 hours to fix, we'll organise your accommodation, car rental, car transport and passenger transport home - and cover up to $3000 towards the cost.

Accident Assistance

Accidents happen, but if you're over 100km from home and it's going to take more than 24 hours to get your car moving again, we'll organise and pay for your accommodation (up to $300 for the room) while you wait for it to be repaired, and for the rail or coach tickets home for you and your passengers.


* Based on operational performance statistics Jan 2010 - Sept 2010. Premium Care Membership terms and conditions apply. 

как видим по их статистике, 90% проблем решается на месте, и думаю 50 из этих 90 это элементарная халявность владельцев - закрыли ключи в машине, кончился бензин, загорелась лампа масла, спустила шина, сел аккумулятор, заблокировался замок руля/иммобилайзер и прочая ерунда.
Если на месте не решили - могут тут же продать новый аккум (по умолчанию просто запустят двигатель накинув контакты от своей машины). Или погрузить на погрущик и тащить в сервис. В нашем пакете бесплатно тащат 100 км до сервиса или дома или куда скажешь. Если сломаешься в центре "ничего" (in the middle of nowhere), и тащить нужно 500 км, то оплачиваешь 400. Также эвакуируют при авариях и пр. Ну и обеспечивают такси/ночлег, доставку пассажиров общей стоимостью до 3к (бесплатно для клиента с пакетом).


Что интересно, стоимость услуги одинакова для всех и не зависит от возраста машины, марки, объема двигателя, стажа водителя, частоты прохождения сервиса и т.д. Спросили только возраст водителей и постоянный адрес.


В принципе, с учетом того, что современные машины в поле сам уже не починишь, автомат с толкача или даже на буксире не потащишь, а много водителей - слабых женщин, стариков, инвалидов разных, или просто гуманитариев, то подобные сервисы очень даже востребованы.


.

вторник, 5 апреля 2011 г.

По местам туристической славы. Квинсленд. Планов громадье

Итак начинаем публиковать путевые заметки грядущего отпускного путешествия по туристическому Квинсленду. Для начала - маршрут.

View Larger Map
Всего Гугл насчитал 3979 километров.

Дальше этапы большого пути:

date start date finish location cost, AUD paid Y/N Details distance to cover, km
10/04 6am 10/04 9pm Sydney – Miles, QLD 150 N car travel, petrol + food 954
10/04/11 11/04/11 Miles, Queensland 116 N Windsor hotel, 39 Murilla st, Miles, QLD, 4415 -
11/04 8am 11/04 9pm Miles – Airlie Beach 150 N car travel, petrol + food 925
11/04/11 Apr 12, 11 Airlie Beach, QLD 123 Y Airlie Beach Motor Lodge, 6 Lamond St, 4802 -
12/04/11 08:30 13/04 4pm Whitsundays Sailing Adventures 1091 Y Waltzing Matilda Yacht 2 days sailing
13/04/2011 5pm 13/04 8pm Airlie Beach – Mackay QLD 100 N car travel, petrol + food 150
13/04/11 14/04/11 Mackay, QLD 80 N Metropolitan Hotel Mackay, 17 Gordon Street, 4740 -
14/04 10am 14/04 8pm Mackay – Hervey Bay 150 N car travel, petrol + food 733
14/04/11 15/04/11 Hervey Bay 120 N Sundowner Hervey Bay Green Motel 475 Charlton Esplanade Torquay, 4655 -
15/04/11 06:30 17/04 2pm Fraser Island 1045 N Fraser Magic 4WD hire + 2 nights at Eureka. Kruger Court, Hervey Bay 2.5 days on Fraser Island
17/04 4pm 17/04 8pm Hervey Bay – Brisbane 100 N car travel, petrol + food 293
17/04/11 19/04/11 Brisbane 290 N Central Summit Apartments, 32 Leichhardt Street Spring Hill 2 nights at Bri
19/04 8am 19/04 8pm Brisbane – Gold Coast – Ballina 300 N car travel, petrol + food 192
19/04/11 20/04/11 Ballina (Byron Bay) 120 N Slipway Hotel Motel 56 River Street 2478, NSW -
20/04/11 20/04 10pm Ballina – Sydney (home) 200 N car travel, petrol + food 732







total 11 days
$ kilometers 3979

дай то бог, как говорится.

.

Тутанхамонова выставка

А восьмого апреля в Мельбурн привозят 50 вещичек из гробницы Тутанхамона и еще 80 из окрестных мавзолеев. Австралийский географик пишет...

.

Путешествующая страховка

Пришло в голову перед отпускным путешествием проверить стоимость страховки путешествия по Австралии. Пару запросов выдают приблизительно такой результат:

Покрытие, прямо скажем, так себе: непредусмотренные расходы по путешествию, затраты связанные с отменой брони, багаж и билеты, что то связанное с происшествиями с арендованной машиной, внезапная смерть от банджо, личная ответственность (если вдруг случайно станешь виновником смерти Каддафи).
Поскольку мы собираемся путешествовать на своей машине, никаких курортов не бронировали, везде только гостиницы/локальные развлекательные туры, а билетов как таковых нет и в помине, то и покрывать нам собственно нечего.

Ну и цена - не номинальные 10 баксов за зеленый полис на Украине для получения визы, отнюдь.Целые полновесные 130 долларов, на семью 2 человека плюс ребенок без вредных привычек.

Но проверить все равно было интересно.

.

воскресенье, 3 апреля 2011 г.

Занятная арифметика

Австралия очень дорогая в плане стоимости туристических услуг страна. Вот еще один гвоздь в поддержку крышки этого тезиса.
Несмотря на наличие обильных скидочных купончиков на недешевые коммерческие развлечения и аттракционы, есть несколько туристических "якорей". В Сиднее это Аквариум, Вайлд Лайф зоопарк, Сиднейская башня. Городские хитруганы на эти суперпопулярные аттракционы скидочных купончиков не делают.
Взамен, есть некоторый сайт майФан. На нем можно зарегистрироваться (бесплатно) и членам майФана дают скидку в 10%. Оплатить только нужно заранее, по интернету. И получить билеты без очереди.

Это было вступление, а теперь кульминация.
Пользуясь хорошей погодой собираемся посетить Сиднейскую башню. Взрослый билет 25 долларов, детский 15, вместе 40.
Заказываю на сайте майФана:

10 процентов скидки дают экономию в 4 доллара. Но чтобы оплатить это по интернету нужно заплатить 4 доллара 95 центов стоимости оплаты через интернет.

Ну что тут можно сказать, дорогие товарищи: очень, очень занятная арифметика!

Прилетайте в Австралию!!!

.

пятница, 1 апреля 2011 г.

Перейти дорогу в неположенном месте

вряд ли возникнет желание и жителей прилегающих местностей.
Я насчитал 16 полос в обе стороны, но мог и не досчитаться.

В другую сторону, да еще в сумерках, тоже ничего так...

Если не изменяет память, в сутки по этому фривею проезжает несколько десятков тысяч мототехники. В час пик здесь каждый день - тянучки. В одном ряду видно хвост этого безобразия. Он малоподвижен даже на четырехсекундной выдержке, хотя это не мертвый ступор. В те редкие моменты когда мне нужно было в ту сторону в подобное время, задержка на этом этапе (я правда прорывался не в тоннель, а на мост сразу из Северного Сиднея) минут 15-20.
А вообще-то меня всегда интересовал вопрос: почему в вечерний час пик в сторону Сити едет больше машин, чем из Сити? Вот в Киеве все логично: утром фиг прорвешься в центр, вечером фиг вырвешься из центра. Загадочная же сиднейская душа - потемки.

Долюбоваться ею можно здесь.
North Sydney motor road
.

За что боролись.

Мы собираемся отправиться в отпуск в северный от нас штат. Разузнаем маршрут, изучаем местность и так далее. Так вот оказывается, что с сегодняшнего числа если на дороге категоризированной как "пролегающая через сельскую местность" водитель сбивает оленя, то предусмотрено очень своебразное наказание (punishment). Пойманный с поличным бедолага за свои деньги отправляется в Европу или Северную Америку, приобретает там в каком нибудь заповеднике сертифицированного оленя, и оплачивает его транспортировку до Квинсленда, в место где произошел инцидент. Животное ставится на учет местными рейнджерами, они выдают уведомление, его представляешь в суд - и возвращают водительское удостоверение (driver license) и свободу.

И кто им мешал принять такой депильный закон на месяц позже??!!!! мы же туда только едем, как раз по сельской местности!!!

Отакое.

.

четверг, 31 марта 2011 г.

Мироцентризм

В протоколе над колонкой с датами написал - UTC+11, что значит текущее Сиднейское время.

В пункте протокола написал - локальное время.

Во время конференц митинга четко сказал - время указано локальное, Азияпацифическое.

Под таблицей вопросов протокола рядом с датой внедрения каждой страны перечислил три времени: локальное время в стране (клиент), время в Сиднее (часть команды), время в Аризоне (другая часть команды).

И эти, блин, американцы мне сегодня заявляют, что они, дескать, конфьюзд, они, вашу ближайшую родственницу женского пола, думали, что если там стоит 1е апреля, то это их первое апреля! Ну и что, что клиент в каком нибудь Гонконге, что они отстают от Сиднея на 18 часов и у них еще вчерашний день. Все это ерунда.

Вот пусть теперь сами свои "запросы на изменение" и переделывают.

Повбывав бы.

.

вторник, 29 марта 2011 г.

Вкусная и полезная пища

Познавательная и наглядная иллюистрированная заметка у Экслера про приготовление стейков в домашних условиях.

Где не Педдисе у китайцев взять австралийский стейк по 15 баксов, и пучек спаржи (дорого, зараза) мы знаем.

Осталось дело за малым :)

.

воскресенье, 27 марта 2011 г.

Зона Сталкеров

Очередное утреннее фотопохождение завело отвежных фотопохожденцев в место, вызывающее стойкое дежа-вю с зонами для Сталкеров из Пикника на обочине.

View Malabar place in a larger map
Сюда же еще и погода подходящая примешалась - пасмурно, периодический дождь, сильный ветер, грохочущий в 30 метрах внизу океан, стремного вида растительность между фантастически-причудливого вида испещренного скалистого песочного камня.
 Все это сдабривается вкраплениями полуразвалившихся ографитченных безоконных строений, ржавыми останками остовов автомобилей и скромной бетонно-сеточной оградкой, ограждающей этот заповедник гомов от праздношатающейся публики.
Из этих малоинтересных бывшим советским артефактов заснять я посчитал нужным только долинку. Как очень красочное место.

Остальная малость вынесенного из этого хмурого утра - здесь.
Maroubra Malabar
.

пятница, 25 марта 2011 г.

Час Земли

Только ленивый в этом благословенном уголке Земли не написал о грядущем часе Земли: трамвайные остановки, стены лифта, коммуникации в почте как у клиентов так и в ИБМ, вот даже газета прислала вежливое напоминание.

Нет, конечно я не собираюсь сидеть в темноте целый час в субботу вечером после захода солнца. И читать с фонариком под одеялом, или завести машину и читать там в поддоме.

Спросил у коллеги на работе - нет, не фанатик.

На этом хотят заработать денег. Квоты киотского протокола, идея ввести новый налог в Австралии на загрязнение и прочие прелести жизни - вот достойное обоснование такой заботы о природе.

Самый зеленый контитент, парки мирового зеленого наследия, огромная индустрия эко-туризма по памятным местам - этим слоям зеленый час как пиар акция очень полезны.

Нам, простым пересичным громадянынам поменьше использовать пластиковых пакетов в супермаркете - как раз хорошая цель :)

И вообще: час емли это когда штыковой лопатой ее родимую целый час копаешь на огороде. Под картошку готовишь.

Все остальное - это баловство :)

.

вторник, 22 марта 2011 г.

В ответе за каждое слово

Захожу в Пейпэл.
(ПейПэл. Излюбленный способ он-лайн оплат Австралии. Далее под сноской - в сравнении с другими он-лайн платежными системами согласно отчета Neilsen Online 2010 года)

В этом - весь западный мир. За каждое слово нужно отвечать. И в этом же - главное отличие от нашего совкового мира. Где от всего можно откупиться, а написать полуправду, полуложь или вообще отсебятину - как 2 вомбата задавить.

Поэтому же, ПейПэлом, Гуглом, иБеем, фейсбуком и т.д. пользуется весь мир, а Яндексом, мейл.ру, одноклассниками и вебмани - только чуть чуть в совке. Далее - со всеми остановками, через Тойота - АвтоВаз; Нестле - Чумак; Сони - " "; SAP - один дома.

.

понедельник, 14 марта 2011 г.

Япония далекая и близкая

Хотя это землетрясение и разрушение выглядит достаточно далеким с точки зрения Европы или Австралии, но и мы здесь видим его отголоски в нашей жизни. Во первых, это АР - Азиатско-Тихоокеанский регион, и значит ИБМ осуществляет операции в Японии из Австралии. Во вторых, наш клиент - международный оператор коммерческой недвижимости, имеет офис в Токио с около 250 рабочих мест. По сообщениям корпоративной коммуникации, в пятницу когда случилась трагедия и начались перебои с транспортом, некоторые сотрудники отправились по домам пешком или на перекладных. Некоторые собирались ночевать в офисе.

В третьих, на воскресенье у меня была согласована работа над Токийским сервером. И хотя локальный персонал не участвовал, Интел админ из Австралии должен был сделать все, но, во-первых, в субботу не выполнились месячные бекапы в офисе, а во-вторых, локальное руководство наложило мораторий на все работы. Как итог - пере-планирую на следующий понедельник. В Японии это должен быть выходной день.

Масштабы катастрофы, конечно же, страшные. И в этот раз она произошла не где то в ж-е мира, а в одной из самых развитых стран, с огромной плотностью населения.
По своей силе это седьмое в мире землетрясение с начала наблюдений, 1900 год, магнитная ось земли сдвинулась на 10 см (после Суматры 2004го она же сдвинулась "всего" на 6см). И много других "интересных" фактов вскрывается этим событием. Про количество жертв, удар по инфраструктуре, ущерб для экономики не хочу даже упоминать - все СМИ этим завалены.

Тут же ловлю себя на мысли, что случись подобное на Украине - и фактически страна оказалась бы парализована на многие годы. А по настоящему экономика/инфраструктура не оправились бы, пожалуй, тоже долго. Наверное, только спокойное почивание на самой тектонически спокойной платформе на всем земном шаре могло породить такую "созерцательную" нацию. Как клювом не щелкай - катастрофы не будет. Разве что Чернобыль или какой нибудь Днепрогес прорвет. Но это все таки техногенные катастрофы, не природные.

Ну а Японии - сопереживаем и сочувствуем.

.

воскресенье, 13 марта 2011 г.

Jenolan Caves. Baal

В фотоальбомах вышла новинка - самая легкая из серии пещер Дженола, Храм Баала. (Jenolan Caves, Temple of Baal).
Всего 288 ступенек вниз, к месту, где уже 340 миллионов лет температура держится на уровне +15 градусов Цельсия.
Очень интересно и познавательно было послушать и посмотреть эту уникальную вещь, которая, по сути, является одним из немногих мест на земле, сохранившееся в первозданном виде с момента возникновения в недрах скальных пород - 340 миллионов лет назад. В тот момент не то, что динозавров - рыб и хордовых на планете еще не было. Из "живности" только морские губки отпечатались на скальных стенах.
Скорость нароста сталактитов/сталагмитов тоже потрясает: сантиметр за около 100 лет. Возникает резонный вопрос, глядя на фотографии: а почему они такие маленькие за миллионы лет то?

Вот так в своем храме живет местный Ктулху.

Сам альбом.
Jenolan Caves. Temple of Baal
.

суббота, 5 марта 2011 г.

Рама тама? Тамарама!

К просмотру поступил очередной фотоальбом из серии "встали пораньше фотографировать рассвет над морем". Поначалу дело чуть не накрылось медным дождливым тазом, но потом ничего - пронесло. И даже принесло красивый артефакт - радугу. Заодно погрозило смертельным не-другом человека - медузой Голубая бутылка.
Taramara beach
.